ひとは、ネットワークを介してつながり、そして、コミュニティーを形成始めている。「Facebook」「Wikipedia」「MySpace」・・・。果たして、これらコミュニティーに対して、企業はどのように取り組んでいけばよいのだろうか。また、メディア企業も、ネットワーク上に構築されたコミュニティー、いや、新市場に対して、どのように対応していけばよいのだろうか・・・・?!
"People and Community"が無視できない存在へと変化している可能性ある・・・?!
These social connectors are changing the dynamics of companies around the world. Millions of us are now hanging out on the Internet with customers, befriending rivals, clicking through pictures of our boss at a barbecue, or seeing what she read at the beach. It's as if the walls around our companies are vanishing and old org charts are lying on their sides.
Beyond Blogs (BusinessWeek)
2008年6月1日日曜日
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿